facebook
A 14:00 óra előtt leadott megrendeléseket azonnal feladjuk. | Ingyenes szállítás 80 EUR

Hogyan lehet megbirkózni az állandó édesség utáni sóvárgással?

Minden nap éhes vagy? Nem tudsz uralkodni az édesszájúságodon, és mindig egy kalóriabomba desszertnél kötsz ki, ami tele van zsírral és egyszerű cukrokkal? Mai cikkünkben eláruljuk, hogyan vethetsz véget az édesség utáni sóvárgásodnak, és hogyan ne rontsd el a diétádat és az egészséges táplálkozásodat.

Cserezd fel a cukrot egészséges alternatívákkal

A cukor nem az egyetlen édes vágy.

Sütéskor és édes desszertek készítésekor választhatsz más alternatívát is a desszert édesítésére. Összeállítottunk egy listát azokról az élelmiszerekről és ízesítőkről, amelyek helyettesíthetik a cukrot és édesíthetik a desszertet.

  • fehérje

  • mesterséges édesítőszerek - cseppek és egyéb

  • stevia

  • Vigyázz a mézzel

    A méz egészséges alternatívának tűnik.

Valóban több tápanyagot tartalmaz, mint a hagyományos cukor. Sajnos azonban majdnem annyi kalóriát és egyszerű cukrot tartalmaz, mint a hagyományos cukor. Az emberek gyakran azt hiszik, hogy ha valamit mézzel édesítenek, akkor megnyerték a csatát a plusz kilók ellen, és csodák történnek.

Ez sajnos nem így van. A fogyásban a kalóriadeficit játszik szerepet, nem pedig az, hogy táplálóbb édesítőszert használunk-e.

Ne engedj az édességnek

Ne tagadd meg magadtól az édességet.

Ha teljesen elhagyod az édes desszerteket, egy nap úgyis megeszel egyet, és akkor ismét visszatérsz az ördögi körbe.

Tanácsoljuk, hogy próbáld ki a desszertek egészséges alternatíváit fehérjeporral vagy mesterséges édesítőszerekkel. Az íze tetszeni fog, és az ilyen desszertek mégis egészségesek és tele lehetnek tápanyagokkal.

Sdílet:
Kategória
Top