facebook
A 12:00 óra előtt leadott megrendeléseket azonnal feladjuk. | Ingyenes szállítás 80 EUR

Cserék, visszaküldések és reklamációk

Hogyan lehet az árut kicserélni vagy visszaküldeni?
Az árut a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti vagy kicserélheti egy másikra.

Az Ön által higiéniai okokból már felbontott parfümök, kozmetikumok és egyéb fogyasztási cikkek termékvisszaküldésére NEM van lehetőség - a használt termékeket nem lehet forgalomba helyezni. A nem megfelelő összetétel vagy nem megfelelő parfüm nem tekinthető termékhibának.

A nem használt árut az összes tartozékkal együtt az eredeti dobozban helyezze el. Alaposan csomagolja be a dobozt (fólia vagy csomagolópapír elegendő - ne ragassza le ragasztóval az eredeti dobozt, mert az roncsolódást okoz), hogy megakadályozza az áru sérülését vagy elvesztését. Küldjön nekünk egy e-mailt, hogy tudassa velünk, ha vissza szeretné küldeni vagy cserélni szeretné az árut a rendelési számmal együtt.

Az árut a Topshelf s.r.o. címre küldje, Tulkova 763/8, 19800 Prague 9, Czech Republic.



Reklamációk
Ha a tőlünk vásárolt árukkal kapcsolatban reklamációt kíván benyújtani, először olvassa el a reklamációs eljárást.

1. A hibás áru késedelme vagy használata a hiba felerősödését és az áru elértéktelenedését eredményezheti, ami a követelés elutasítását vonhatja maga után.

2. Az áruk jótállási ideje 24 hónap, és az áru átvételének napján kezdődik.

3. A jótállási idő nem tévesztendő össze az áru hasznos élettartamával, azaz azzal az időtartammal, amely alatt az áru megfelelő használat és gondoskodás mellett, beleértve a karbantartást is, az áru jellemzői, rendeltetése és a használat intenzitásának különbségei alapján tartható.

4. Abban az esetben, ha a vevő az áru átvételét követően megállapítja, hogy az áru nem felel meg a megrendelt árunak, vagy ha az áru hibát mutat, köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni az eladót.

5. Ha a megvásárolt áru hibás, a vásárló jogosult a hibát reklamálni.

6. A hiba az áru jellemzőinek megváltozását jelenti, amelyet a nem megfelelő vagy rossz minőségű anyag használata, a gyártási technológia be nem tartása vagy a nem megfelelő tervezés okoz.

7. Nem minősül hibának az áru tulajdonságaiban bekövetkezett olyan változás, amely a jótállási időszak alatt kopás, helytelen használat, nem megfelelő vagy nem megfelelő karbantartás, az áru alapanyagában bekövetkezett természetes változások, a felhasználó vagy harmadik fél által okozott kár vagy egyéb nem megfelelő beavatkozás következtében következett be.

8. A követelés akkor tekinthető szabályosan benyújtottnak, ha a követelt áru teljes, és a követelésnek nem állnak útjában az általános higiéniai elvek. Az ügyfél köteles az igényelt árut tisztán, minden szennyeződéstől mentesen és higiéniailag kifogástalanul bemutatni. A Topshelf s.r.o., amely a www.ferwer.hu webáruházat üzemelteti, jogosult megtagadni a fent említett általános higiéniai elveknek (91/1984. sz. rendelet, a fertőző betegségek elleni intézkedésekről) nem megfelelő árukra vonatkozó reklamáció elfogadását.

9. Indokolt esetben a felhatalmazott tisztviselő hosszabb időtartamban is megállapodhat.

10. A Vevő az árut a kitöltött reklamációs űrlappal és az áru vásárlását igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt a Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Prague 9, .

Az áru reklamációjának menete

A reklamálandó árut úgy kell megtisztítani és becsomagolni, hogy a szállítás során az áru vagy annak részei ne sérüljenek vagy veszítsenek el.

A csomagot a Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Prague 9, Czech Republic címre küldje.

E-mailben küldje el nekünk a reklamáció okát a rendelésszámmal együtt.
Kategória Keresés